Συντονιστής Logistics για Ελληνικά Προϊόντα (GR Logistics Co-Ordinator)

by kanellis

Θα θέλατε να ενταχθείτε σε έναν εξειδικευμένο εισαγωγέα τροφίμων και κρασιού; Ο εργοδότης αυτός είναι ο κορυφαίος προμηθευτής και διανομέας στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου για εκλεκτά Ελληνικά προϊόντα, επιλέγοντας τα καλύτερης ποιότητας τρόφιμα, κρασιά, ποτά και μπύρες από όλη την Ελλάδα. Συνεργάζεται άμεσα με μικρούς παραγωγούς από όλη την χώρα.
Η εταιρεία Maltby&Greek ξεκίνησε το 2012 ως μέρος της αγοράς Maltby St Market, στο Bermondsey του Λονδίνου, και σήμερα είναι μέλος του Spa Terminus, όπου η συνεχώς αναπτυσσόμενη γκάμα των ελληνικών προϊόντων της, τόσο εποχικών όσο και τοπικών, διατίθεται για χονδρική και λιανική πώληση σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρία, δεν προσφέρει μόνο υψηλής ποιότητας προϊόντα αλλά και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης στους πελάτες της.

Η ευκαιρία
Να γίνετε μέλος της μικρής ομάδας μας (<20 άτομα) σε έναν κρίσιμο ρόλο που θα συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της επιχείρησης.

Καθήκοντά σας:

Διαχείριση παραγγελιών από Έλληνες παραγωγούς & συντονισμός logistics

  • Διατήρηση και λειτουργία του μοντέλου πρόβλεψης αποθεμάτων (forecasting)
  • Σχεδιασμός και υποβολή παραγγελιών στους παραγωγούς
  • Παρακολούθηση της έγκαιρης αποστολής των παραγγελιών
  • Συντονισμός αποστολών με μεταφορικές εταιρείες
  • Διασφάλιση της συμμόρφωσης των παραγωγών με τελωνειακές απαιτήσεις και οδηγίες
  • Διαχείριση των τελωνειακών πληροφοριών των προϊόντων
  • Υποβολή δηλώσεων στο τελωνείο του Ηνωμένου Βασιλείου

Διατήρηση σχέσεων με τους παραγωγούς & onboarding νέων παραγωγών

  • Ανταπόκριση σε κλήσεις και emails από υπάρχοντες και νέους παραγωγούς
  • Διαχείριση και ανάπτυξη των υπαρχόντων σχέσεων με τους συνεργάτες παραγωγούς μας, συλλογή πληροφοριών για την παραγωγή και τα προϊόντα και επικοινωνία αυτών στην ομάδα της Maltby & Greek
  • Παρακολούθηση και καταγραφή δειγμάτων, γευσιγνωσιών και σχολίων
  • Συλλογή και έλεγχος πληροφοριών για logistics και τιμές νέων και υπαρχόντων προϊόντων για την ενσωμάτωσή τους στο μοντέλο τιμολόγησης
  • Ενημέρωση της ομάδας Maltby & Greek για αλλαγές τιμών

Οργάνωση και διεκπεραίωση οικονομικών & λειτουργικών θεμάτων της Ελληνικής θυγατρικής εταιρίας

  • Γνώση των λογιστικών συστημάτων που χρησιμοποιούνται και χρήση αυτών προς έκδοση τιμολογίων

Τήρηση και συμμόρφωση με κανόνες ασφαλείας

  • Τήρηση ενημερωμένων αρχείων πιστοποιητικών & πιστοποιήσεων ων συνεργαζόμενων παραγωγών
  • Συλλογή και διαχείριση προδιαγραφών προϊόντων
  • Διατήρηση πιστοποίησης βιολογικών προϊόντων
  • Παρακολούθηση αλλαγών στις κανονιστικές απαιτήσεις (ασφάλεια τροφίμων, ετικετοποίηση, τελωνεία) και εφαρμογή αυτών στις διαδικασίες της εταιρείας

Υποστήριξη Ομάδας Πωλήσεων & Διοίκησης Γραφείου

  • Διοικητική υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων όταν απαιτείται
  • Διάφορες διοικητικές εργασίες ανάλογα με τις ανάγκες

Συμμετοχή σε έργα ανάπτυξης της επιχείρησης

  • Συμμετοχή ή διαχείριση νέων έργων που θα ενισχύσουν την ανάπτυξη της εταιρείας

Αν και ο ρόλος είναι κυρίως επιχειρησιακός, ως μικρή επιχείρηση, οι καθημερινές εργασίες ποικίλλουν, περιλαμβάνοντας ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων και έργων. Αναζητούν έναν υποψήφιο με:

  • Πτυχίο Ελληνικού ή ξένου πανεπιστημίου
  • Εξαιρετικές οργανωτικές ικανότητες
  • Δυνατότητα γρήγορης και αποτελεσματικής εργασίας
  • Άριστη προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Προσανατολισμό στις διαδικασίες
  • Ικανότητες διαπροσωπικής επικοινωνίας
  • Ικανότητα γραπτής επικοινωνίας
  • Καλή προφορική επικοινωνία & ευγένεια στο τηλέφωνο
  • Επιθυμία ανάπτυξης γνώσεων για τα προϊόντα

Maltby&Greek, Arch 17, Apollo Business Park, Lucey Way, Bermondsey, SE16 4ET T +44 (0) 020 7993 4548 | E info@maltbyandgreek.com | www.maltbyandgreek.com